Ujian MEdSI 2009

meDsi

18 April 2009-Ujian MEdSI 2009 dilaksanakan di seluruh negeri. Salah satu lokasi yang terlibat  di Sarawak  ialah SK Sarikei. Alhamdulillah, aku n kembar aku tersenarai untuk menduduki ujian tersebut. Alahai, aku rasa sape yang apply. InsyaALLAH have to take seat for the exam. Termasukla aku.hehehe, quiet though gak r soklan nya. Semestinya menguji minda dan minat serta kualiti diri para calon sebelum layak digelar pendidik. Proses pemilihan bukan stop sampai exam jer. Siapa yang berjaya dalam exam ni akan dipanggil untuk temuduga. Kalu tak silap tengah bulan 5 ni baru leh tgk result. Berjayakah aku dan dia melepasi ujian ini. Itu, aku pun tak pasti. Usaha sudah pun dilakukan. Sekarang tinggal doa dan tawakal. Sesungguhnya, ALLAH maha mengetahui segalanya. All da best to all candidates.

Satu Respons to “Ujian MEdSI 2009”

  1. Wish u all the best my Twin Sista

Tinggalkan Jawapan

